شرکت در کنفرانس شهر هوشمند ایران برای شرکت‌کنندگان ارزش‌های زیادی را خلق می‌کند که برخی از آنها عبارتند از:

1. برای افراد

الف. یادگیری و تعامل

    • آشنایی با متخصصان، دست‌اندرکاران و خبرگان حوزه شهر هوشمند
    • بهره‌برداری از محتواهای ارائه شده توسط سخنرانان (داخلی و خارجی)، مدرسان و حاضرین
    • شبکه‌سازی با حرفه‌مندان حوزه شهر هوشمند
    • آشنایی با فناوری‌ها، پیشرفت‌ها، و دستاوردهای دیگران
    • تبادل تجربه و برقراری ارتباط با همترازان
    • آگاهی از فرصت‌های شغلی، همکاری، و تعامل

ب. گواهی حضور و مستندات

    • دریافت گواهی حضور در کنفرانس
    • دریافت گواهی حضور در کارگاه‌های آموزشی
    • مستندات کنفرانس
    • عضویت در شبکه کنفرانس

ج. ارائه و نمایش توانمندی‌ها

    • مشارکت در بحث و گفتگو
    • ارائه دیدگاه‌ها و ایده‌ها
    • پیدا کردن زمینه برای مشارکت در رخدادها
  1. برای سازمان ها و کسب و کار

      الف. آگاهی و همکاری

    • آگاهی از پیشرفت های نوین علم و فناوری در عرصه شهر هوشمند
    • شناسایی دست اندرکاران، سیاست ها، و افق های پیش روی شهر هوشمند
    • دریافت مستندات کنفرانس
    • عضویت در شبکه کنفرانس

     ب. نمایش توانمندی ها

    • ارائه جدیدترین دستاوردها در زمینه شهر هوشمند
    • اطلاع رسانی برنامه ها، نیازمندی ها و زمینه های همکاری
    • معرفی بهروش ها، درس آموخته ها و جلب همکاری
    • حضور و معرفی در وب سایت، بسته های خبری و تصویری، و کانال های اجتماعی رخداد

      ج. شبکه سازی و بهره برداری

    • دستیابی به ایده های نو در قالب استارتاپ و بازار ایده
    • شناسایی همتایان و کسب و کارهای علاقه مند
    • آگاهی و بهره برداری از فرصت های موجود در سطح ملی و بین المللی
    • بهره برداری از تجربه های منتقل شده از سوی مدعوین داخلی و خارجی
    • بازاریابی و شناسایی مخاطبان و کاربران محصولات و خدمات

      د. نمایش توانمندی ها

    • بهره برداری از تسهیلات حضور در نمایشگاه
    • بهره برداری از تسهیلات (ویژه شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری)
    • امکان استفاده از پاویون استارت آپ ها و ایجاد پاویون اختصاصی

     

 بخش مهمی از ارزش‌ها در کنفرانس‌های علمی در قالب دانشگاه نامرئی ارتباطات شکل می‌گیرد که قابل اندازه‌گیری و قیمت‌گذاری نیست. کفنرانس شهر هوشمند تنها یک کنفرانس نیست بلکه رخدادی است برای ایجاد ارتباط بین نظر و عمل. حضور صدها، موسسه، شرکت، سازمان، استارت‌آپ و غیره بستر بی‌نظیری برای یادگیری و ارزش‌آفرینی فراهم کرده است.